Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.07.2011 12:07 - Дъщерите на дявола
Автор: tanelia Категория: Други   
Прочетен: 2821 Коментари: 12 Гласове:
23

Последна промяна: 01.06.2013 15:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Дяволът си дъщери роди.

Не една, не две, а цели три.

Но после, това той промени

и себе си с четвърта уреди.

 

 Алчност  първата нарече.

 Втората  Надменност назова.

Име Завист на третата си даде.

Четвъртата красива дъщеря

Любов нарече нейния баща.

 

Пораснаха големи дъщерите.

И време за женитба им дойде.

И дяволът избра за всяка

в поредност следните мъже.

 

Алчност на търговеца дари.

Надменност със министър уреди.

На поета Завист даде за жена.

А четвъртата прекрасна дъщеря

пусна свободна да броди по света.

 

За нейна радост Господ я съзря

и я помоли  да стане негова жена.

Любов тъй пламенна и дива

смирено Богу рече:

- Не мога Господи, аз съм твоя дъщеря!

 

Tanelia

16 юли 2011 г.

 image





Гласувай:
23



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kasnaprolet9999 - Чудесно си го написала. Бог е преди ...
16.07.2011 23:28
Чудесно си го написала. Бог е преди всичко любов.
цитирай
2. mrazekoff - Много интересна творба..
16.07.2011 23:40
Финалът е толкова неочакван и предизвикващ размисъл в различни посоки.
Някой критик би могъл да го опреличи като стихотворение, което насажда Богохулство, но това съвсем не е така.
Много ми допадна стихотворението.
Освен да те поздравя за хубавата работа и да се зарадвам, че аз съм първия, който коментира това стихотворение, друго не ми остава.
Пожелавам ти много творчески успехи и красиво лято!!!!
цитирай
3. tanelia - Съдечно ти благодаря за коментара!
17.07.2011 10:45
mrazekoff написа:
Финалът е толкова неочакван и предизвикващ размисъл в различни посоки.
Някой критик би могъл да го опреличи като стихотворение, което насажда Богохулство, но това съвсем не е така.
Много ми допадна стихотворението.
Освен да те поздравя за хубавата работа и да се зарадвам, че аз съм първия, който коментира това стихотворение, друго не ми остава.
Пожелавам ти много творчески успехи и красиво лято!!!!

Твоят коментар наистина бе първи и ти благодаря отново сърдечно!
Приемам разбира се и градивна критика, и не вземам себе си на сериозно, относно стойността на нещата, които пиша и публикувам! Бих се радвала те да предизвикват размисъл у хората, които ме четат! Поздрави и прекрасни идни дни да имаш!
цитирай
4. tanelia - Благодаря ти от сърце Невена!
17.07.2011 10:46
kasnaprolet9999 написа:
Чудесно си го написала. Бог е преди всичко любов.

Да Бог е Любов! Той е навсякъде, и най-вече в сърцата и душите ни! Там е неговият истински храм!
Поздрави и много късмет във всичките ти дела пожелавам!
цитирай
5. cefulesteven - Е, много, много интересна и разч...
17.07.2011 12:23
Е, много, много интересна и разчувстваща притча. Има си и мелодия. Сетих се за едно свое "Злата сила", пускал съм го, не помня дали не е даективирано. По-късно мога да го пусна пак, като продължение към темата и свой отговор. Благодаря ти...

цитирай
6. tanelia - Аз ти благодаря!
17.07.2011 12:28
cefulesteven написа:
Е, много, много интересна и разчувстваща притча. Има си и мелодия. Сетих се за едно свое "Злата сила", пускал съм го, не помня дали не е даективирано. По-късно мога да го пусна пак, като продължение към темата и свой отговор. Благодаря ти...


Поздрави и прохладен ден ти пожелавам! :)
цитирай
7. mrazekoff - Позволявам си да направя втори коментар,
17.07.2011 16:26
но този път воден от твоя отговор на коментара ми преди това.
Произведението е толкова гениално, че предизвиква размисли в различни посоки.
От всеки един нюанс във финалната му част мога да направавя свой собствен прочит и да разиграя ситуацията.
Финалът е изключителен и освен да ти благодаря за това произведение друго немога да направя.
Отново ще ти пожелая още много и все така красиви произведения!!!!
цитирай
8. tanelia - Благодаря ти отново!
17.07.2011 18:24
mrazekoff написа:
но този път воден от твоя отговор на коментара ми преди това.
Произведението е толкова гениално, че предизвиква размисли в различни посоки.
От всеки един нюанс във финалната му част мога да направавя свой собствен прочит и да разиграя ситуацията.
Финалът е изключителен и освен да ти благодаря за това произведение друго не мога да направя.
Отново ще ти пожелая още много и все така красиви произведения!!!!

Радвам се, че ти харесва, но бих се въздържала от помисли за гениалност, доста съм далечко от нея :) ! Все пак ,благодаря ти за искреността!
Поздрави! :!)
цитирай
9. priqtel12 - Много ми хареса написаното.....
18.07.2011 13:50
Дай Боже ЛЮБОВТА да е все така свободна по света!
цитирай
10. tanelia - Да!
18.07.2011 18:35
priqtel12 написа:
Дай Боже ЛЮБОВТА да е все така свободна по света!

И точно в свободата е нейното Величие! Поздрави мила и чудесна вечер!
цитирай
11. kostadin - Много интересно!
21.07.2011 01:37
Много интересно!
цитирай
12. tanelia - :)
21.07.2011 04:40
kostadin написа:
Много интересно!

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tanelia
Категория: Други
Прочетен: 1393847
Постинги: 469
Коментари: 2565
Гласове: 17763
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930