2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. varg1
5. mt46
6. kvg55
7. wonder
8. planinitenabulgaria
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. deathmetalverses
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. donkatoneva
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. iw69
В най-секретната военна база на територията на САЩ се пазят най-големите тайни на човечеството.
Зона 51 (Area 51) е американски свръхсекретен военен полигон, разположен в местността Грум Лейк между градчетата Аламо и Рейчъл в южна Невада, на около 90 мили от Лас Вегас. Намира се в 51-ви квадрант на военно-въздушната база Нелис, оттам и името Зона 51. Официално зоната е част от голямата база на ВВС, наречена “Нелис Еър Форс Бейс”. В края на деня служителите биват връщани в Лас Вегас с условието, че никога няма да разкажат какво са работили или виждали в Зона 51. Базата е обявена за забранена зона и всички коли, които пътуват в близост биват зорко наблюдавани от военни постове по хълмовете. Съществуват пътни знаци, които предупреждават, че фотографирането е забранено и че използването на смъртоносно оръжие е разрешено.
Път 375 в района се нарича "Извънземна магистрала". В периода от 1957 до 1968 година на това място са проведени поне 4 документирани ядрени опита.
На официалната карта на САЩ базата не съществува, като тя отсъства и от топографската карта на географското дружество.
Зона 51 се използва за много повече от поле за тестове на извънземни летящи чинии. Най-смелите прогнози на уфолозите стигат до там да обявят свръхсекретната зона за мястото за срещи на “Маджестик 12” с представители на извънземни цивилизации. Твърди се, че именно в Зона 51 е докаран оцелелият член на екипажа, разбил се край Розуел. Освен това базата е посочена и като мястото, където е извършена аутопсията на извънземното, която ни е позната от интернет, както и първите интервюта, които хората правят с представители на чужди раси.
Освен военни, на мястото работят и някои от най-сериозните учени в Съединените щати. Поради строгата секретност, нищо не може да напусне района - нито боклук, нито поща, нито хора. Единственото, което понякога живеещите в района или преминаващи туристи наблюдават, са странните светлини през нощта или летящи обекти.
Дълго време самото правителство отрича съществуването на зона 51. Поради пазенето в тайна на всички дейности в базата постепенно възникват различни конспиративни теории. Най-популярната от тях е, че правителството изучава катастрофирали извънземни космически кораби и други НЛО, както и извънземни същества.
Има един очвек обаче, който си позволява да разкрие подробности. Това е физикът Робърт Лазар. В интервю през 1989 г. ученият обяснява, че в продължение на една година е работил в сектор 4 на Зона 51, където заедно с екип от учени са се опитвали да разгадаят технологията на космически кораб, “чийто произход е извънземен”. Физикът обяснява, че само в Сектор 4 е имало девет странни летателни апарата с формата на чинии, от които той е имал възможност да работи едва върху един. “Отвътре целият кораб бе сивкав, какъвто изглеждаш и отвън. Това, което ми направи много силно впечатление, е, че нито отвън, нито отвътре имаше остър ръб, т.е. всички ръбове бяха заоблени, дори и тези на седалките и на местата, където стените се съединяват с тавана”, разказва в интервюто Лазар. Той допълва, че корабът е бил разделен на три нива – долно, където са се намирали сложните електрически усилватели.
“Средната част на кораба, тази, в която влизаш от вратата, е най-голямата и там са разположени местата за пътуване на екипажа. За съжаление в най-горната част, където предполагам, че са всички уреди за управление, карти, както и бордовият компютър, аз не бях допуснат - допълва разказа си физикът. - За мен няма грам съмнение, че съм работил върху създаден от извънземна цивилизация кораб. Първо, ако беше построен от САЩ, летателният апарат щеше да има някакви скици, по които да се ориентираме, а не сами да се мъчим да проумяваме как действа. Освен това размерите на седалките категорично показваха, че те са предназначени за създания с доста нисък ръст. Освен това горивото, с което се задвижва летящата чиния, бе унунпентиум – Елемент 115”.
14.04.2010 20:34
Бай, бай...
10.06.2010 16:11