Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.12.2012 10:47 - Страшният съд на Майката
Автор: tanelia Категория: Други   
Прочетен: 3120 Коментари: 4 Гласове:
17

Последна промяна: 11.12.2012 11:49

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
       Тя беше живо, мислещо  същество. Но те не виждаха това. Бяха слепи и глухи. Не усещаха обичта, която им даваше.
   Търпеливо понасяше всичко, което й причиняваха вече толкова много време! Безкрайно много време!
    Какво ли не им даде – храната си, облеклото си, красотата си, любовта си. Даде им всичко от себе си! Но те не ценяха нищо!  Газеха жестоко с нозете си плътта й!  Изхвърляха нечистотиите си върху, и в нея!  Убиваха я бавно и мъчително с  всякакви отрови!     Въпреки всичко, тя ги обичаше. Те бяха нейните деца. Лукави, лицемерни, освирепели от жажда да трупат пари и материални неща, тънещи в омраза един към друг, тровещи себе си и другите с манията да бъдат властелини на света! Погазващи с нечестивите си нозе всякакви добродетели! Забравили, че са хора, че са човеци! Крадци на права, които има само Бог-Вселена. Съдещи и осъждащи делата на другите, а сами слепи за собствените си такива!      Това не можеше да продължава повече така! Тя трябваше да се освободи от тях! Трябваше да им даде възможност да избират! Трябваше да останат при нея само добрите, чистите и обичащите я ! Трябваше децата й да получат хубав урок! Нужна беше промяна! Тя знаеше точно каква!      В избраният ден се разбуди,  вдиша дълбоко и издаде вик: мощен, разтърсващ! Гърдите й се отвориха и от тях изскочи буря, огън и жупел! Сърцето й пламтеше, бушуваше огромна сила! Гореше  и изгаряше всичко зло, и нечестиво! Мръсните души, биваха отнасяни далеч в небитието! Те крещяха, просеха милост, даваха обещания! Но вече беше късно!     Приключи. Огледа се, и видя своите истински деца. Те стояха върху нея. Внимателно стъпваха по разраненото тяло на майка си. Носеха със себе си чудодейните лекарства, с които вече я лекуваха - любовта, красотата, светлината, добротата и човечността! Носеха живота, чистия, истинския…….      Събуди се от дългия сън! Каза си: - време е! Аз съм майка им, нека си спомнят коя съм!     
    Аз съм Великата Майка Земя!
    Аз обичам, но и наказвам!     Аз давам, но и вземам!
    Само Аз и Бог - Вселена!

    Все още имаш време......все още........!!!

 image   Tanelia 11.12.2012



Гласувай:
17


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. bven - Поздрави за чудесния разказ!
11.12.2012 20:12
Много нещо е направено от лошите деца - осъзнаване обаче започва у някои, нали, Tanelia?

Аз съм Великата Майка Земя!
Аз обичам, но и наказвам!
Аз давам, но и вземам!
Само Аз и Бог - Вселена!

Силно, много истинско!
цитирай
2. tsanynka - Поздравления!
12.12.2012 03:07
Много силни думи...И много навременни!!!Дано да имаме време да се опомним...
цитирай
3. tanelia - Здравей bven,
12.12.2012 08:10
bven написа:
Много нещо е направено от лошите деца - осъзнаване обаче започва у някои, нали, Tanelia?

Аз съм Великата Майка Земя!
Аз обичам, но и наказвам!
Аз давам, но и вземам!
Само Аз и Бог - Вселена!

Силно, много истинско!

Да, има вече хора, които осъзнават тези истини. Те търсят промяната в самите себе си! Надежда все още има и за другите!
Поздрави и много красиви усмивки!
цитирай
4. tanelia - Вярвам в това! Искам го - хората да се опомнят и да променят себе си към добро!
12.12.2012 08:11
tsanynka написа:
Много силни думи...И много навременни!!!Дано да имаме време да се опомним...

Поздрави и ти благодаря за коментара!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tanelia
Категория: Други
Прочетен: 1388176
Постинги: 469
Коментари: 2565
Гласове: 17757
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930