Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.02.2012 23:42 - Мислиш ли, че е вярно?
Автор: tanelia Категория: Други   
Прочетен: 4782 Коментари: 20 Гласове:
28


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
В кой ден от седмицата си роден?

Роден в понеделник, вторник, сряда, четвъртък, петък, събота, неделя:

В ПОНЕДЕЛНИК се раждат красивите.
Във ВТОРНИК- добрите и обичливите.
Родените в СРЯДА са немирни деца.
В ЧЕТВЪРТЪК се раждат смели сърца.
В ПЕТЪК дошлите са щедри и мили.
В СЪБОТА се раждат все трудолюбиви
А пък децата, в НЕДЕЛЯ родени,
са умни и честни, и надарени.

Понеделник отговаря на Луната и нейният променлив характер определя честата смяна на настроенията и спадовете на енергията в този ден. Хората, родени в понеделник, могат да бъдат капризни и упорити, но и да се поддават на чуждо влияние. Те са също отзивчиви, ласкави и чувствителни. Ако искате да завоювате вниманието им, независимо дали става дума за мъж или жена, не ги притискайте, правете им подаръци и ги изчаквайте.

Родените във вторник
са борбени натури (за този ден отговаря планетата Марс.) Често са избухливи, командват, имат твърд характер. Трябва да се насочат към работа, която изисква повече активност и енергия. Жените, които са родени във вторник, се стремят да си намерят партньор, който притежава качествата на Марс, а те самите заемат второстепенната роля във връзката.

Сряда
е изпълнена с позитивна енергия. Меркурий - бързоногият посланик на боговете, дарява своите подопечни с остър език, пъргава мисъл, умения в търговските операции и склонност към дейности, които изискват сръчни ръце. В живота и в любовта тези хора са твърде мобилни, имат много приятели, винаги са изпълнени с планове, идеи.

Родените в четвъртък
- денят на Юпитер, се отнасят много сериозно към семейството. Те са и добри законодатели, умеят да боравят с властта. Хората на Юпитер предизвикват уважение и привличат с достолепието си, но могат да се окажат и високомерни и самоуверени, макар че винаги се стараят да бъдат справедливи. Добри приятели са, когато някой е спечелил доверието им.

Петък
е денят на Венера - покровителка на любовта и изкуството. Хората, родени в петък, са обаятелни, вежливи. Държат на детайлите, внимателни са в отношението си към другите. Отдават се изцяло в една любов и са склонни да направят всичко, за да я имат. Доста емоционални са и грешките им обикновено са от необмислени действия.

Сатурн е силна планета, тя отговаря за събота.
В този ден се раждат философи, учени, ръководители - хора, отнасящи се сериозно към всичко, което става в тях и около тях. Винаги може да разчитате на такъв човек, той няма да ви изостави в беда. За хората на Сатурн, бракът е свещен, те почти никога не се влюбват от пръв поглед, стараят се да държат юздите на своите чувства, но създават дълготрайни връзки, когато открият любовта. Непристъпността на родения в събота може да рухне само когато вие му дадете да разбере, че той може да е сигурен във вас и че вашите чувства са проверени. Тогава можете да се учудите на проявената от него ярка чувственост.

Неделя
- най-очакваният ден! Родените в него  "носят" със себе си Слънцето през целия си живот. Дори ако е "облачно и дъждовно", те все едно са най-щастливите от всички останали, родени в другите дни на седмицата. Лесно се насочват към определена професия, а те се справят успешно с много неща. Творческият подход на "слънчевите" хора винаги им помага, той им заменя, например чувствителността на "понеделника" и гъвкавия ум на "срядата". В любовта при тях всичко избухва и сияе като фойерверк, а и в другите свои дейности те са непредсказуеми.

http://magicaura.com/




Гласувай:
28



1. анонимен - Привет:)))
01.02.2012 23:46
знаех си аз,че съм добричка и обичлива;:)))
цитирай
2. tanelia - :)
01.02.2012 23:49
hloris написа:
знаех си аз,че съм добричка и обичлива;:)))

Това е прекрасно!
Поздрави!
цитирай
3. mt46 - Здравей!
01.02.2012 23:56
Вече не помня в кой ден съм роден...
цитирай
4. tanelia - Просто си избери някой от всичките :)
01.02.2012 23:57
mt46 написа:
Вече не помня в кой ден съм роден...

цитирай
5. hristo27 - Не знаех, че като съм "неде...
02.02.2012 09:45
Не знаех, че като съм "неделник" съм и непредсказуем. :))))
цитирай
6. tanelia - :)
02.02.2012 17:33
hristo27 написа:
Не знаех, че като съм "неделник" съм и непредсказуем. :))))

Човек няма как всичко да знае ;)
цитирай
7. gocho52 - Аз съм съм роден...
02.02.2012 19:25
във всичките.
Не може ли?
цитирай
8. mrazekoff - Много ми беше интересно
02.02.2012 19:28
да прочета нещо за себе си...
Аз съм роден в неделя и доста от нещата, които са написани за родените в този ден, мисля, че се отнасят и за мен.
Благодаря ти, за тази информация!
Пожелавам ти много топлина в тези мразовити дни!!!!
цитирай
9. tanelia - Роденият във всички дни gocho52 ;)
02.02.2012 19:32
gocho52 написа:
във всичките.
Не може ли?

Може ли? - поздрави :)
цитирай
10. tanelia - Благодаря ти Стефко :)
02.02.2012 19:37
mrazekoff написа:
да прочета нещо за себе си...
Аз съм роден в неделя и доста от нещата, които са написани за родените в този ден, мисля, че се отнасят и за мен.
Благодаря ти, за тази информация!
Пожелавам ти много топлина в тези мразовити дни!!!!

Пожелавам ти много Слънце да озарява твоите дни от днес и за напред!
цитирай
11. dolsineq - Разбрах, защо "съботнцит...
02.02.2012 20:22
Разбрах, защо "съботнците" били "без" късмет... Ами то от много акъл, не му давали възможност да се изяви...;) (Аз съм съботничка)
Дъщеря ми е "вторничка" и сигурно за да опровергае това, много обича да командва....;)
цитирай
12. tanelia - Ами тогава....
02.02.2012 20:25
dolsineq написа:
Разбрах, защо "съботнците" били "без" късмет... Ами то от много акъл, не му давали възможност да се изяви...;) (Аз съм съботничка)
Дъщеря ми е "вторничка" и сигурно за да опровергае това, много обича да командва....;)

Нека и двете имате много, много късмет :)
цитирай
13. naidobriq - Беше ми беше интересно..:))
02.02.2012 20:55
И аз и малката сме родени вторник..:))
Лека вечееер:))
цитирай
14. tanelia - :)
02.02.2012 21:00
naidobriq написа:
И аз и малката сме родени вторник..:))
Лека вечееер:))

Благодаря ти от сърце! Малката принцеса е белязана с много късмет! Поздрави от Стара Загора
цитирай
15. magnoliya - Вярно ли е или не. . . Децата ми са р...
02.02.2012 21:25
Вярно ли е или не . . .
Децата ми са родени в четвъртък и понеделник. Мога да кажа, че част от написаното отговаря на написаното тук.
Поздрави!
цитирай
16. tanelia - :)
02.02.2012 21:30
magnoliya написа:
Вярно ли е или не . . .
Децата ми са родени в четвъртък и понеделник. Мога да кажа, че част от написаното отговаря на написаното тук.
Поздрави!

Поздрави и на теб от прекрасна снежна Стара Загора!
цитирай
17. mitkaloto - В неделя всички са почивали, но мама ...
02.02.2012 22:25
В неделя всички са почивали ,но мама е работила.Благодаря ти мамо!
цитирай
18. tanelia - Да :)
02.02.2012 22:29
mitkaloto написа:
В неделя всички са почивали ,но мама е работила.Благодаря ти мамо!

Имаш своите основания да благодариш на майка си, защото е създала Слънчев човек :) Поздрави!
цитирай
19. mitkaloto - В неделя всички са почивали, но мама ...
02.02.2012 22:36
tanelia написа:
mitkaloto написа:
В неделя всички са почивали ,но мама е работила.Благодаря ти мамо!

Имаш своите основания да благодариш на майка си, защото е създала Слънчев човек :) Поздрави!

Благодаря ти и лека вечер!
цитирай
20. tanelia - Лека и спокойна нощ ти пожелавам!
02.02.2012 22:50
mitkaloto написа:
tanelia написа:
mitkaloto написа:
В неделя всички са почивали ,но мама е работила.Благодаря ти мамо!

Имаш своите основания да благодариш на майка си, защото е създала Слънчев човек :) Поздрави!

Благодаря ти и лека вечер!

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tanelia
Категория: Други
Прочетен: 1393623
Постинги: 469
Коментари: 2565
Гласове: 17762
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930